Projekt jedz dobrze i tanio- dzień 4

Przepraszam za małe opóźnienie z wstawieniem tego wpisu, niestety komputer odmówił mi wczoraj posłuszeństwa i dziś nadal to drobi tylko na mniejszą skalę.

Śniadanie: Naleśniki z cukrem, śmietaną i świeżymi malinkami

Obiad: Zupa koperkowa, udka z kurczaka i pieczone ziemniaczki

Podwieczorek: Kruche ciasto z rabarbarem

Kolacja: Tosty z serem

Co kupiłam: 5 kajzerek- 0,90gr, 4 podudzia z kurczaka- 4,5zł, rabarbar- 1,2zł, włoszczyzna mrożona 1,8zł = 8,4zł

Jak do tej pory wydałam 63,8 zł, skończyły mi się: ser, śmietana, maliny, szynka

Jeśli chodzi o przepisy, to na stronie znajduje się ciasto z rabarbarem, tylko dla potrzeb tego projektu zmodyfikowałam przepis, żeby korzystać z dostępnych produktów. Kruche ciasto wykonałam z jednego jajka, 50ml mleka, 70g masła, połowy szklanki cukru i 1,5 szklanki mąki i 1 łyżeczki proszku do pieczenia. Z kolei zupę koperkową ugotowałam na włoszczyźnie, 2 ziemniaki, pół pęczka koperku, trochę śmietany do zabielenia i odrobina masła. Wklejam pod spodem słabe ale zawsze zdjęcia:)

 

 

5 Komentarzy (+add yours?)

  1. sprzybylska
    Wrz 12, 2012 @ 11:59:30

    projekt sie nie udał. Marta padła z głodu i nie publikuje. 😦
    a na serio. ciekawa byłam jak Ci się powiedzie, bo uczciwie podeszłaś do tematu (np. zakup oleju) a propozycje nie wyglądały na głodowe. ciekawa jestem jednej kwestii… Tobie -kobiecie taka dieta odpowiadała, a mężczyźnie?

    Odpowiedz

  2. Adam Kuryło
    Wrz 23, 2012 @ 12:55:38

    Cieszymy się, że żyjesz 🙂

    Odpowiedz

  3. kuliarny
    List 02, 2012 @ 17:48:26

    Trzymam kciuki za projekt, przyda się na studiach 😛 Zaczne stosować jak nie umrzesz

    Odpowiedz

  4. Justyna
    Gru 11, 2012 @ 07:47:06

    Ciekawy projekt, zdrowie jedzenie to podstawa, trzymam kciuki!

    Odpowiedz

Skomentuj

