Projekt- jedz tanio i dobrze. Dzień 2

Minął dzień drugi, przyznam, że nie wszystko wyszło jak zaplanowałam. Nie ze względu na budżet, tylko na brak czasu (jutro moja obrona pracy) i pewne komplikacje jak na przykład pozostałości pulpetów w sosie z poprzedniego dnia. Miało być tak, że codziennie będzie nowy obiad, lecz co w takiej sytuacji zrobić z resztkami? No cóż, zjedliśmy je na lunch, kilka godzin po śniadanku składającym się ze zwykłych kanapek z sałatą i szynką z wczoraj. Na obiadokolację zrobiłam leczo ze względu na sezon na papryki i cukinie, przepis bardzo podobny do tego już zamieszczonego na blogu, lekko zmodyfikowany, z dwóch papryk, pomidora i małej cukinii i przypraw. Za papryki, cukinię, bułki na śniadanie zapłaciłam mniej niż 5 złotych, kupiłam też wczoraj bakłażany za 3,18 na jutro. Także dzisiejszy wynik to ok.8 złotych. Podaję link do przepisu z leczo:

https://kulinarnamuza.wordpress.com/2011/10/01/spolszczone-leczo/

Jutro będzie pod względem kulinarnej kreatywności zdecydowanie lepiej:)

Skomentuj

